فعالیت کلاسی صفحه 46 پیام های آسمان نهم

در زمان ظهور حضرت مهدی ( عج ) ، اخلاقیات مردم تغییر می کند و به جای اینکه در فکر این باشند که چگونه به دیگری ضربه بزنند تا خود را بالا بکشند ، به دنبال این هستند که کمک کنند تا افراد دیگر هم با آنان هم سطح و هم تراز شوند . روابط کشور ها ، روابط دوستانه و آکنده از صلح می شود . پیشرفت های علمی دنیا به قدری افزایش می یابد که همه پیشرفت های گذشته همچون کاهی است در برابر کوه . وضعیت اقتصادی مردم سامان می یابد و دیگر فقیری پیدا نمی شود که کسی بخواهد به او کمک مالی کند .

 

فعالیت کلاسی صفحه 48 پیام های آسمانی نهم

در بعضی از کتاب ها و یا فیلم ها وجود چنین کسی به طور کلی انکار شده و در بعضی موارد فردی خونریز و جنگ طلب به عنوان امام زمان معرفی می گردد . این امر ممکن است بر اثر جهالت و نادانی افراد و اطلاع نداشتن از خصلت های امام زمان ( ارواحنا فداه ) صورت بگیرد . اما در بعضی موارد افرادی نیز برای چنگ و دندان نشان دادن به دین اسلام و نشان دادن خوی وحشیگری در مسلمانان و به ویژه در شیعیان این اهداف را دنبال می کنند .

 

خودت را امتحان کن صفحه 52 پیام های آسمان نهم

  1. آن حضرت پس از سال ها غیبت ، آشکار می شوند و تمامی ظلم و جنگ های دنیا را خاتمه می بخشند . یاران آن حضرت که 313 نفر ذکر شده اند ( به یاد جنگ بدر ) و هزاران نفر از شیفتگان آن حضرت به ایشان ملحق می شوند و مردم سال ها در آرامش و آسایش زندگی می کنند .
  2. می توان نتیجه گرفت که خداوند بر هر کاری قادر و توانا است و او کسی است که حضرت نوح را نزدیک به 1000 سال زنده نگه داشته است . پس حتما می تواند کسی را 12 قرن زنده نگاه دارد .
  3. صبور ، خوش رفتار ، همسایه دار و ... .
  4. جنگ و خونریزی ، ظلم و بی عدالتی فراگیر .

 

 

 

 

 

محمد مهدی شاکری

کلاس 904

دبیرستان شاهد آل یاسین

( شهید قاجاریان )